Случавало ли ви се е да висите с часове на летището заради закъснял или отменен полет и да пропуснете следващия си самолет за важна среща, планувана почивка или среща с близки хора?

Рекламно съдържание

Почти всеки, който лети често със самолет, се е сблъсквал с подобен неприятен момент. Според статистиката едва 5% от потърпевшите търсят своето полагаемо парично обезщетение.

Всяко закъснение на полет, отмяна или друго неудобство обърква и често проваля напълно плановете на пътниците. Авиокомпаниите, от своя страна, се опитват по всички възможни начини да избегнат своите задължения, разчитайки на недостатъчната информираност на потребителите и дългата процедура, заради които често постигат целта си.

Как да спрем всичко това?

За такива случаи европейският законодател предвижда право на парично обезщетение за пътниците за причинените неприятности. Правата на пътниците, използващи въздушен транспорт са уредени с приемането на Регламент 261 през 2004 г.

През последните години процесът на претендиране на обезщетения става по-лесен за пътуващите, благодарение на развитието на технологиите и създаването на специализирани интернет платформи, които са в помощ на засегнатите пътници. Практиката показва, че благодарение на тях, исковете и изплатените от авиокомпаниите компенсации се увеличават значително.

Кога авиокомпаниите ни дължат обезщетение?

Авиокомпаниите дължат обезщетение на своите клиенти в следните случаи:

  • – при отмяна на полет;
  • – при закъснение повече от 3 часа;
  • – при пропусната връзка;
  • – при отказан достъп на борда поради овърбукинг – в случаите, в които авиокомпанията е продала повече билети от местата в самолета.

Регламентът се прилага за абсолютно всички полети, излитащи от летище в ЕС и за полети, които кацат в ЕС, изпълнявани от европейска авиокомпания. Размерът на обезщетението се определя от дължината на маршрута.

Към кого да се обърнем за помощ при проблемен полет?

Аероиск е сред водещите консултантски агенции с онлайн платформа в България, чиято основна дейност е свързана със съдействие на пътниците при получаване на обезщетения до 600 евро при проблемни полети.

Аероиск е компания, създадена от млади и амбициозни специалисти и юристи с опит в сферата на авиацията, които адекватно и аргументирано могат да защитят правата на пътниците пред авиокомпанията, а при необходимост – по административен или съдебен път.

Всяка консултация и предварителна проверка на конкретен случай от Аероиск е безплатна. Компанията получава възнаграждение за услугите само в случаите на успешно изплащане на обезщетение от авиокомпанията. При неуспешно осигуряване на компенсация – клиентите не заплащат нищо.

Как да регистрираме иска си?

За да получите съдействие за проблемен полет от Аероиск, е необходимо единствено да регистрирате иска си бързо и лесно през сайта на компанията: https://aeroisk.bg/ .Тяхното задължение е да осигурят изплащането на дължимите обезщетения от страна на превозвачите.

Екипът на Аероиск проверява всеки отделен случай, свързва се с пътниците и им предоставя становище по всеки техен казус, както и полезна информация за правата им за бъдещи проблемни полети.

Можете да се свържете с тях през онлайн платформата https://aeroisk.bg/ и чрез лично съобщение във фейсбук страницата на компанията.

Контакт: 052 58 04 99
(-98 и -97) или във Viber – 0877 63 88 01.

Платена публикация

5.0
02

Станете част от Facebook групата на Търговище и региона от ТУК.

Напишете коментар:

Моля, въведете своя коментар
Въведете името си тук

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.